Announcement

Collapse
No announcement yet.

OMG WTF BBQ UT3 halo no way

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    OMG WTF BBQ UT3 halo no way

    http://www.postimage.org/image.php?v=aV2AUBS


    #2
    Clicky for full size:
    [shot]http://s4.postimage.org/2AUBS-cedf9553950a5a7c043a8dc88f1197b7-resize.jpg[/shot]

    What can I say, I'm bored.

    Comment


      #3
      LOL, isn't that your map, Hitman?

      Comment


        #4
        Originally posted by Gameslaya View Post
        LOL, isn't that your map, Hitman?
        Sure is... with master chief character mod

        Comment


          #5
          I can understand, why people import Gears of War stuff, but Halo...? Ugh... ^^

          Comment


            #6
            Originally posted by TourianTourist View Post
            I can understand, why people import Gears of War stuff, but Halo...? Ugh... ^^
            I can understand why people import Halo stuff, but Gears of War...? Ugh...

            Seriously, your post was mostly pointless. Yes, most of us agree that Halo is not as good as Unreal Tournament (just a matter of opinion), but why should that stop any of us from making our own Halo stuff? In my opinion, I love the visual style of Halo, and Coagulation happens to be my favorite FPS map of all time.

            Comment


              #7
              Originally posted by Gameslaya View Post
              I can understand why people import Halo stuff, but Gears of War...? Ugh...
              But Gears of War stuff shares the same engine and is easier to import... ^^

              No, as hinted by the text smiley consisting of two circumflexes, I was just making fun. Please, dear Halo Fans, don't be offended by my mostly pointless post.

              And just to be clear, I really appreciate the work made by TheHitMan, he created some of the best community maps out there including the above one.

              Comment


                #8
                Actually it's just as easy to import halo stuff... just have to convert the meshes to ASE format in milkshape3d.

                Comment


                  #9
                  Oh no, I feel like barfing! Just joking. I remember the Halo mods for UT2k4, they're great. Glad to see them coming to UT3.

                  Comment


                    #10
                    no way keep that kiddy game out of ut plz ut are for the big guys halo are for kids with no life but to yell and screaming when they are playing

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by »TheHitMan« View Post
                      So any plans on halo, weapons, vehicles covenant?

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by TourianTourist View Post
                        But Gears of War stuff shares the same engine and is easier to import... ^^

                        No, as hinted by the text smiley consisting of two circumflexes, I was just making fun. Please, dear Halo Fans, don't be offended by my mostly pointless post.

                        And just to be clear, I really appreciate the work made by TheHitMan, he created some of the best community maps out there including the above one.
                        My apologies... It's hard to determine the true intent of one says on the internet.

                        (BTW, I thought your smiley was two arrows pointing up, since there was nothing between them. ^.^)

                        Comment

                        Working...
                        X