Announcement

Collapse
No announcement yet.

So what we gonna call UT3 after it's makeover?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • replied
    this is easy

    UT3 Almost fully patched

    Leave a comment:


  • replied
    Originally posted by Mashakosha View Post
    It would be 2.1, would it not? As after the Titan Pack it becomes 2.0...
    Titan Pack is no patch in my eyes more an expansion pack^^

    Leave a comment:


  • replied
    maybe they should fix, the 0 damage bug and acctually imporve the AI to act like a player more.
    currently, AI suck at warfare with the orb STILL
    and cheat in Dethmatch with the link gun bending stuff

    Leave a comment:


  • replied
    Originally posted by Bl00dy.Ben|)er View Post
    UT3 - Patch 1.5 is following soon, cause we didnt fix all problems!
    It would be 2.1, would it not? As after the Titan Pack it becomes 2.0...

    Leave a comment:


  • replied
    Originally posted by ReverendCrow View Post
    lmao dont u think the retail box would be hella funny hahahaha the first 500 digits on the box hahaha
    Haha yeah. But I made a slight mistake with the interpretation. It should've been UT pi.

    Leave a comment:


  • replied
    Unreal Tournament 3.5

    Leave a comment:


  • replied
    UT3 - Patch 1.5 is following soon, cause we didnt fix all problems!

    Leave a comment:


  • replied
    UT3: Carnage

    Leave a comment:


  • replied
    How bout "UT3 - Phoenix Edition"

    Leave a comment:


  • replied
    Originally posted by SonicBlade View Post
    Best one so far lol
    LMAO, provided it's a true statement

    Leave a comment:


  • replied
    Lets just call it UT 3 - *** Pack.

    Leave a comment:


  • replied
    Originally posted by VASTVET View Post
    UNREAL TOURNAMENT 3.5 Mega Monster Edition...
    Or UT3.5 Retribution or UT3.5 Thunder or UT3.5 Warmachine or UT3.5 Ultra or UT3.5 Reincarnated or UT3.5 Ultimate or UT3.5 The Undead or UT3.5 Omega or UT3.5 War against Helios or UT3.5 Termination

    P.s. where Helios are not the aimbots but an new Titanrase that work together with the Necris armies but they are bit smaller than the SuperTitan that is coming but they look advanced and mean more alienlike species.Well some mix between an alien and skaarj hybrid ,darklooking reptile skin colors liek darkgreen,darkpurple,black and red eyes that shine truh ure soul, real scary ********, but excample is like the dino VelicoRaptor thats the idea those are really mean belive me :P

    Leave a comment:


  • replied
    UNREAL TOURNAMENT 3.5 Mega Monster Edition...

    Leave a comment:


  • replied
    Originally posted by Taboen View Post
    Lets call it: UT3
    And never remember the old one ever, ever again
    haha, sounds like a children's story.


    "...and then the Titan Pack was released, the game was upgraded to version 2.0 and the evil 1.3 patch was never heard from again - and they all lived happily ever after.

    THE END"

    Leave a comment:


  • replied
    Lets call it: UT3
    And never remember the old one ever, ever again

    Leave a comment:

Working...
X