Announcement

Collapse
No announcement yet.

My CUSTOM UT3 Skin...check it out!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    My CUSTOM UT3 Skin...check it out!!!

    Hi guys....In anticipation of UT3... i decided to design & print a skin & wrapped my whole PC...what do you guys think... no longer is my case dull and boring..

    http://img145.imageshack.us/img145/7994/dscf0191sa8.jpg

    http://img230.imageshack.us/img230/7015/dscf0192cv9.jpg

    http://img232.imageshack.us/img232/9409/dscf0193cf7.jpg

    #2
    Thats cool. I'm sure your girlfriend will be impressed

    Comment


      #3
      cool! I like the top the most, it looks bad ***. and the front is good as well. awesome.

      Comment


        #4
        Originally posted by otsego_amigo View Post
        cool! I like the top the most, it looks bad ***. and the front is good as well. awesome.
        cheers bud... yeah the top rocks

        Comment


          #5
          Omg! Thats teh awesome O!

          Boo @ the Call Of Duty Keyboard =P

          Comment


            #6
            Originally posted by H.M.Roman View Post
            Omg! Thats teh awesome O!

            Boo @ the Call Of Duty Keyboard =P
            LOL! Unreal will own COD2...cheers mate

            Comment


              #7
              I have the same Case + Keyboard as you..

              (send me a few stickers aswell)

              Comment


                #8
                Originally posted by H.M.Roman View Post
                Omg! Thats teh awesome O!

                Boo @ the Call Of Duty Keyboard =P
                quoted for truth

                Comment


                  #9
                  That's toooo coowl xD :P. nice job! (ehm, but are that stickers r something? sorry sorry sorry if I'm wrong lol, great anyways)

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Greg16NL View Post
                    That's toooo coowl xD :P. nice job! (ehm, but are that stickers r something? sorry sorry sorry if I'm wrong lol, great anyways)
                    yes... 4 large stickers that can bend different ways to mould into your case

                    Comment


                      #11
                      Coowlies :P

                      Comment


                        #12
                        What is his mom going to say!!!

                        Comment


                          #13
                          Wow, nice work man.

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by THORB4 View Post
                            What is his mom going to say!!!
                            Haha... almost made me cough up the cola i had in my mouth xD!!!!

                            Comment


                              #15
                              lol very nice

                              Comment

                              Working...
                              X