Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metal Gear Solid 4: Snake & Raiden**PICS 4 Reference**

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Metal Gear Solid 4: Snake & Raiden**PICS 4 Reference**

    Could someone please make these them?
    If he can make it to Brawl then why not Unreal Tournament 3(LoL)OMG if someone were to make these tWo that would be AWSOME!!!!

    #2
    Hmm Snake and Raiden in UT3 that would be awsome, but i would like to have Grey Fox instead of Raiden.

    Comment


      #3
      Agreed, though I have a hard time picturing the cyborg ninja using guns.

      Comment


        #4
        yes yes...please create this characters

        Comment


          #5
          Create a high tech ninja sword then Gray Fox will fit just fine! Would be awesome.

          Comment


            #6
            Originally posted by RanShak View Post
            Agreed, though I have a hard time picturing the cyborg ninja using guns.
            It will be a lot better than that CLOUD that was released don't get me wrong it's a good model and all but doesn't fit the UT universe.

            Comment


              #7
              Originally posted by Slicer View Post
              Hmm Snake and Raiden in UT3 that would be awsome, but i would like to have Grey Fox instead of Raiden.
              LoL..Why not both Raiden & Grey Fox?

              Comment


                #8
                yea and the cyborg ninja uses laser guns review mgs 1 fight metal gear vs. gray fox you'll see, oh and look at my post blackbirdi made a snake model, just its not mgs4 but mgs online inspired view it

                Comment


                  #9
                  The smart guy who will make a Solid Snake Character for UT3 would be well reknown lol

                  Comment


                    #10
                    metal gear chars = godlike

                    Comment


                      #11
                      plz god this better happen man n no messing about! love the gears models n would cream in my pants over this

                      Comment


                        #12
                        dont worry if all goes well snake may see the tournament b4 or during may, maybe in mgs2 suite, never kno

                        Comment


                          #13
                          Originally posted by DisgracedDJRogue View Post
                          dont worry if all goes well snake may see the tournament b4 or during may, maybe in mgs2 suite, never kno
                          Yeah man I saw your friends work..They are doing a KICKASS JOB..Make sure you tell them that.

                          Comment


                            #14
                            yea they are doing awesome i just got the feedback from the mgs2 suite 2 him and now we
                            are planning an mgs pack its gonna be awesome

                            Comment


                              #15
                              i cant wait for a char like dat

                              Comment

                              Working...
                              X