Announcement

Collapse
No announcement yet.

[CBB] Clan recruting- sweden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[CBB] Clan recruting- sweden

Ja vi letar efter folk ifrån framförallt svergie men också danmark och norge som skulle tycka det var roligt att spela lite seriösare ONS-matcher. Ingen av oss är YberSkilled men public matcher börjar bli lite lätt.
    Du behöver:

- Förstå allt jag precis skrivit, även om du är ifrån danmark måste du, förstå svenska... hyfsat-
    - Ha en mic, headset.
    - Inte var allt för crappy, du får först joina efter att du visat dig värdig.
    - Måste kunna spela ett par kvällar i veckan, vi spelar en del.

För att du ska förstå ungefär var du bör ligga länkar jag till 2 av våra stats:

http://ut2004stats.epicgames.com/pla...er=35252<br />

http://ut2004stats.epicgames.com/pla...p?player=35251

Kontakta mig via email:
    iipigbear@hotmail.com

If u dont get anything of what I have written above... u aint the right person for this clan...

Hugs n kisses!

I am from Sweden and actually may be looking for an ONS clan to play with but dude.. you just posted another thread in Swedish about this exact thing and it was closed, perhaps you should have looked as to why, and if you did you don't seem to have taken the hint.. few people are gonna give a **** about your clan because you don't seem to respect other peoples rules..

Comment

Re: [CBB] Clan recruting- sweden

Originally posted by PigBear

u aint the right person for this clan...
      u aint the right person for this forum

Comment

Another idiot that can't comprehend that you write in English on English speaking forums.

(Bwahaha at stats)

Comment

Re: Re: [CBB] Clan recruting- sweden

Originally posted by Pillu
          u aint the right person for this forum
          :haha:

Comment

Originally posted by I_LoveToKill
            Another idiot that can't comprehend that you write in English on English speaking forums.

(Bwahaha at stats)
            No, just the same one.

Comment

Working...
            X