Announcement

Collapse

The Infinity Blade Forums Have Moved

We've launched brand new Infinity Blade forums with improved features and revamped layout. We've also included a complete archive of the previous posts. Come check out the new Infinity Blade forums.
See more
See less

Drinking and fragging

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Originally posted by [GOD]Odds
    That's the typical post of someone who doesnt
    right.

    Edit:On a sidenote,i hate being owned and lose my skills in a game against real ppl.
    I take it **** seriously who´s where on the scoreboard at the end of the game.
    But wtf,when i constantly drink and play where do i expect to be with so much skilled players around.
    Sure you can always own the noobs no matter if you´re unconscious or not but if you see a good player and i´ve taken one beer to many,i know im "in a world of ****".
    Full Metal Jacket

    Comment


      #17
      What are "girls"?

      Comment


        #18
        Originally posted by RetodonIIX
        What are "girls"?
        Dunno, all I know is not to touch them or I'll go to prison, us adults call them "women"

        Comment


          #19
          Originally posted by [GOD]Odds
          Dunno, all I know is not to touch them or I'll go to prison, us adults call them "women"
          LOL - That was pretty funny :up:

          Not as good as.......


          bloodninja: Ok baby, we got to hurry, I don't know how long I can keep it ready for you.
          j_gurli3: thats ok. ok i'm a japanese schoolgirl, what r u.
          bloodninja: A Rhinocerus. Well, hung like one, thats for sure.
          j_gurli3: haha, ok lets go.
          j_gurli3: i put my hand through ur hair, and kiss u on the neck.
          bloodninja: I stomp the ground, and snort, to alert you that you are in my breeding territory.
          j_gurli3: haha, ok, u know that turns me on.
          j_gurli3: i start unbuttoning ur shirt.
          bloodninja: Rhinoceruses don't wear shirts.
          j_gurli3: No, ur not really a Rhinocerus silly, it's just part of the game.
          bloodninja: Rhinoceruses don't play games. They f*cking charge your ***.
          j_gurli3: stop, cmon be serious.
          bloodninja: It doesn't get any more serious than a Rhinocerus about to charge your ***.
          bloodninja: I stomp my feet, the dust stirs around my tough skinned feet.
          j_gurli3: thats it.
          bloodninja: Nostrils flaring, I lower my head. My horn, like some phallic symbol of my potent virility, is the last thing you see as skulls collide and mine remains the victor. You are now a bloody red ragdoll suspended in the air on my mighty horn.
          bloodninja: Goddam am I hard now.


          Though

          "Oh I like that Baby. I put on my robe and wizard hat."

          Comment


            #20
            Yeah that´s where its the best Med,awesome,laughed my *** off.

            Edit:Let me correct that,its fudging brilliant!!
            I cant believe its for real and not just fake,anyway,its hillarious. :haha:

            Comment


              #21
              Originally posted by woohah
              ahem

              you sit around by yourself getting drunk and playing video games?

              do you even KNOW any girls?
              If I remember right, he's married. That is a WHOLE different ball game, there. All bets are off.

              Comment


                #22
                Re: Re: Drinking and fragging

                Originally posted by Dark_Spectre
                Actually, sex and violence go together. However that might get a little awkward... :bulb:
                http://www.foxnews.com/story/0,2933,92070,00.html

                Comment


                  #23
                  I dhave a nice bottle of red, half way through it Im doin ok , but bty the time i finish it I ait doin too good

                  Comment


                    #24
                    yea thats about me too in some respects...

                    after 2 glasses of merlot im cool and relaxed, playing a bit better than usual
                    after 3 1/2 im doing really good but my teammates are starting to call me a llama
                    after more than half the bottle is gone my teammates are either teamkilling me, yelling Cap Cap Cap! or Wrong way!

                    i dont know what their freakin problem is though...


                    ...and yea i know lotsa girls, so what?!

                    Comment


                      #25
                      The only time I get to play at length is when I'm drunk. By the time I'm really drunk, my fiance has already passed out so she won't ***** at me for being on that **** computer:haha:

                      Comment


                        #26
                        Drnk now! LIVE DRUNK! AWHAWEYAWGEEEEEYYYY!!!!!!1

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Hahaha :up:

                            Comment


                              #29
                              I'm married. A little drink here and there is a requirement. Play on!

                              Comment


                                #30
                                I'm always drunk.

                                LOL at Tobbe's pics and [FSB]Med:
                                bloodninja: Nostrils flaring, I lower my head. My horn, like some phallic symbol of my potent virility, is the last thing you see as skulls collide and mine remains the victor. You are now a bloody red ragdoll suspended in the air on my mighty horn.
                                bloodninja: Goddam am I hard now.
                                :haha:

                                Comment

                                Working...
                                X