Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Skaarj
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    15
    Gamer IDs

    Gamertag: Fatesling3r

    Default Jan 22 Update... What did it do?

    I just signed on to begin my daily Gears play, and I was prompted to download an Update for the game. I did, but I see no noticable changes or fixes having recieved the update. Anyone know what it was for or what it did?

    And this was not the previous patch, I already got that one the day of its release, this is another, smaller patch.
    Why are you wearing that stupid man suit?

  2. #2

    Default I have an idea!

    Here's the word on the update:

    1. Baird will now have changable hair color and style, and will have an alternate jacket that says, "Boy, do I love the Cog."
    2. Update will now make it easier to get some damn curly fries.
    3. Update fixes Carmine's gun; no longer keeps jamming.
    4. Update makes "Toilet-Man" on Rooftops playable with exclusive new "Pork-Bow" weapon, fires hot bacon strips, with a "snoot-shot" launcher attachment.
    5. Pistol being replaced by crappy battle rifle
    6. Host identity now hidden from host themselves.
    7. CliffyB enacts plan for surge of 20,000 more Cog troops to secure Gridlock.
    8. RAAM is now kinder, gentler.
    9. Update will raise minimum wage, pass student-loan reform, and restore funds to stem-cell research, all in the first 100 hours.

  3. #3

    Default

    how bout u stop bein an idiot and post something that is true, and not tryin to be funny, cuz its not, i wanna know wut the patch did alos i cant find it anywhere
    Last edited by pistonsfreak; 01-22-2007 at 03:20 PM.

  4. #4
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    NewJersey
    Posts
    142
    Gamer IDs

    Gamertag: SneakyWh1teMan

    Default

    Quote Originally Posted by rumsfeld_welfare View Post
    Here's the word on the update:

    1. Baird will now have changable hair color and style, and will have an alternate jacket that says, "Boy, do I love the Cog."
    2. Update will now make it easier to get some damn curly fries.
    3. Update fixes Carmine's gun; no longer keeps jamming.
    4. Update makes "Toilet-Man" on Rooftops playable with exclusive new "Pork-Bow" weapon, fires hot bacon strips, with a "snoot-shot" launcher attachment.
    5. Pistol being replaced by crappy battle rifle
    6. Host identity now hidden from host themselves.
    7. CliffyB enacts plan for surge of 20,000 more Cog troops to secure Gridlock.
    8. RAAM is now kinder, gentler.
    9. Update will raise minimum wage, pass student-loan reform, and restore funds to stem-cell research, all in the first 100 hours.
    wow ur a prick
    Favorite COG - Marcus Fenix
    Favorite Locust - Kantus.
    Favorite Weapons - Longshot,Lancer,Shotty

    http://youtube.com/watch?v=Zr4mJVVx4pQ
    SneakyWh1teMan's First Sniper Montage. Check It Out.

  5. #5
    Redeemer
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,604
    Gamer IDs

    Gamertag: Hickeroar

    Default

    LOL! amazing the difference in reaction. It turned into a laugh-fest when he posted that in another thread. I thought it was hilarious.

    Noone knows what changed with the patch. The unofficial player consensus is that it was probably a cheating fix...
    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

  6. #6
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    135

    Default

    Quote Originally Posted by Hickeroar View Post
    LOL! amazing the difference in reaction. It turned into a laugh-fest when he posted that in another thread. I thought it was hilarious.

    Noone knows what changed with the patch. The unofficial player consensus is that it was probably a cheating fix...
    There's also quite a few people who are speculating that it fixes the VGA problem caused by the last patch. Again, this is all speculation as Epic has been completely silent on what is in the patch so far.
    Epic, I am one of your many fans who would love to see a "Team Ladder", "Party", or "Clan" system implemented.

  7. #7
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    53

    Default

    What it do? its ****ing up Player matchs the most people get many times error wen we playing. Thats ****t up.
    FIX the multiplayer.... Do This:


    Support the Pendulum Wars DLC! Click Here!

  8. #8
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Suffolk, UK
    Posts
    264
    Gamer IDs

    Gamertag: ColdFire88

    Default

    Quote Originally Posted by rumsfeld_welfare View Post
    Here's the word on the update:

    1. Baird will now have changable hair color and style, and will have an alternate jacket that says, "Boy, do I love the Cog."
    3. Update fixes Carmine's gun; no longer keeps jamming.
    .
    lmao

  9. #9
    Redeemer
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    1,604
    Gamer IDs

    Gamertag: Hickeroar

    Default

    Quote Originally Posted by Skillz2Burn View Post
    There's also quite a few people who are speculating that it fixes the VGA problem caused by the last patch. Again, this is all speculation as Epic has been completely silent on what is in the patch so far.
    Nah. Players have tried this and confirmed that that the VGA has NOT been fixed...
    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

  10. #10
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    45
    Gamer IDs

    Gamertag: Roman Son21

    Default

    yeah mayb it helps w/ lag
    or mayb it helps w/ cheatin
    idk im new to this game im just throwin stuff out there
    3rd person shooters are the games of the future:
    GOW, GRAW, GRAW 2, LOST PLANET

  11. #11
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    54

    Default

    Quote Originally Posted by rumsfeld_welfare View Post
    Here's the word on the update:

    1. Baird will now have changable hair color and style, and will have an alternate jacket that says, "Boy, do I love the Cog."
    2. Update will now make it easier to get some damn curly fries.
    3. Update fixes Carmine's gun; no longer keeps jamming.
    4. Update makes "Toilet-Man" on Rooftops playable with exclusive new "Pork-Bow" weapon, fires hot bacon strips, with a "snoot-shot" launcher attachment.
    5. Pistol being replaced by crappy battle rifle
    6. Host identity now hidden from host themselves.
    7. CliffyB enacts plan for surge of 20,000 more Cog troops to secure Gridlock.
    8. RAAM is now kinder, gentler.
    9. Update will raise minimum wage, pass student-loan reform, and restore funds to stem-cell research, all in the first 100 hours.
    I thought this was absolutely hilarious... chill out ya'll. Pork-Bow weapon??? I would love that ****.

  12. #12

    Default

    LOL Rumsfeld... loved the update, thanks.

  13. #13
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Minnesota
    Posts
    491
    Gamer IDs

    Gamertag: Evil Edz

    Thumbs down ***3 Stars For This Thread?!?...wtf?***

    Wasnt that funny the first time, it was ok......now its just a plain waste of everyone's time....and this thread got 3 stars??? Wow, there goes all credibility on the stars ratings.
    INTRODUCING...THE BRAND NEW CHAINSAW VACUUM-BLACK HOLE-VORTEX-SUCKER...IN STORES NOW!

    "Forever young / I just wanna have some fun" -8Ball

  14. #14
    Skaarj
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    24
    Gamer IDs

    Gamertag: p Ender q

    Default

    funny stuff.
    Ender

  15. #15
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    tx
    Posts
    652
    Gamer IDs

    Gamertag: mad I max

    Default

    dont know what the patch did...definitly didnt fix the VGA issue with 1280x1024..cause i use it and it still looks the same. I can still do all the glitches , long jump, weapon pickup while running...etc. etc.

  16. #16
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Minnesota
    Posts
    335
    Gamer IDs

    Gamertag: HorizonX5

    Default

    Quote Originally Posted by rumsfeld_welfare View Post
    Here's the word on the update:

    1. Baird will now have changable hair color and style, and will have an alternate jacket that says, "Boy, do I love the Cog."
    2. Update will now make it easier to get some damn curly fries.
    3. Update fixes Carmine's gun; no longer keeps jamming.
    4. Update makes "Toilet-Man" on Rooftops playable with exclusive new "Pork-Bow" weapon, fires hot bacon strips, with a "snoot-shot" launcher attachment.
    5. Pistol being replaced by crappy battle rifle
    6. Host identity now hidden from host themselves.
    7. CliffyB enacts plan for surge of 20,000 more Cog troops to secure Gridlock.
    8. RAAM is now kinder, gentler.
    9. Update will raise minimum wage, pass student-loan reform, and restore funds to stem-cell research, all in the first 100 hours.
    Yeah, the guy keeps posting this crap. It's like a bad joke thats not funny...EVER.
    Fall of Soldiers
    - READ HERE! -
    "All of us must die; the only question is how we get there."

  17. #17
    MSgt. Shooter Person
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Minnesota
    Posts
    491
    Gamer IDs

    Gamertag: Evil Edz

    Thumbs down

    BOOOOOOO THIS POST!!!! AND BOOOOOOOOOO TO THE THREE STARS IT GOT-YOU GOTTA BE FIST F***ING ME!!!!
    INTRODUCING...THE BRAND NEW CHAINSAW VACUUM-BLACK HOLE-VORTEX-SUCKER...IN STORES NOW!

    "Forever young / I just wanna have some fun" -8Ball

  18. #18
    Skaarj
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    15
    Gamer IDs

    Gamertag: Fatesling3r

    Default

    Well don't rag my post just because some idiots are posting stupid stuff, I still don't know what the update did and I was just curious. Chillz....
    Why are you wearing that stupid man suit?


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •