Page 17 of 27 FirstFirst ... 71516171819 ... LastLast
Results 161 to 170 of 270

Thread: WREX anticheat - basic tutorial

  1. #161
    |213|
    Guest
    Why does it need to check every darn thing on your drive, and why? otherwise i'd be willing... i feel it wants me to pull my pants down and cough, too

  2. #162
    enoch84
    Guest
    Quote Originally Posted by |213| View Post
    Why does it need to check every darn thing on your drive, and why? otherwise i'd be willing... i feel it wants me to pull my pants down and cough, too
    I guess hacks could be anywhere. I dunno. I just know it works. Whether they try to steal your identity or figure out your PIN number I don't know. I think secrecy as to how their program works is probably essential.

  3. #163
    |213|
    Guest
    i guess the big wang *stupid auto-correct* thing is what is publicly shared

  4. #164
    jomi294
    Guest
    People are stupid for having these " ""concerns"" " about privacy. I wonder what they're really " "concerned" " about. Hmm, quite strange is it not? Hmmmmm.. HMMMM....
    Very strange that people do not wish to go out of their way to install these 3rd party software from an unknown because of these " """" concerns """"" ". Perhaps they are hacking?





  5. #165
    JetSpandex
    Guest
    @jomi: so brave

  6. #166
    LLonewolf
    Guest
    Quote Originally Posted by jomi294 View Post
    People are stupid for having these " ""concerns"" " about privacy. I wonder what they're really " "concerned" " about. Hmm, quite strange is it not? Hmmmmm.. HMMMM....
    Very strange that people do not wish to go out of their way to install these 3rd party software from an unknown because of these " """" concerns """"" ". Perhaps they are hacking?




    [shot]http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/026/futuramafry.jpg[/shot]

  7. #167
    wikkid
    Guest
    [-] Scan Statistics
    Started at : 4/5/2012 10:21:00 AM
    Ended At : 4/5/2012 10:21:16 AM
    Elapsed : 16 seconds


    OMG 16 seconds of my life were wasted... Use the program and give people the piece of mind they want, how hard is it?

  8. #168
    enoch84
    Guest
    Quote Originally Posted by littlesheriff View Post
    [-] Scan Statistics
    Started at : 4/5/2012 10:21:00 AM
    Ended At : 4/5/2012 10:21:16 AM
    Elapsed : 16 seconds


    OMG 16 seconds of my life were wasted... Use the program and give people the piece of mind they want, how hard is it?
    Wow, 16 seconds. Mine is usually 1:50-2:10. You gotta remember though that WREX is only useful for WREX servers. If it's not a WREX server you can't tell if they're using it.

  9. #169
    wikkid
    Guest
    I have a 120GB ssd with only 40gb's used, that and a fast cpu(Intel 3930K). I usually run it when I go onto cq duel server but there have been a few times when I run it and end up of the epic greed or warfare server cause nothing else has anyone on it :/

  10. #170
    wikkid
    Guest
    actually 16 is long, it usually takes about 11-13 seconds. 16 seconds was really breaking my balls. haha

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •