PDA

View Full Version : Marcus & Anya in Love



Tyrant's Heart
10-10-2006, 07:16 PM
Is Marcus in love with Anya? Or does he and Anya has a history together? As we saw the latest video, right after the prison escape & Marcus got off the Raven chopper, Marcus raised his brow like he has known Anya before.

What do you think?

LT.Gordo
10-10-2006, 07:24 PM
yeah there could be some history there, she may have worked with his father, be cause he was a military scientist and she usually works back at HQ.

Uday23
10-10-2006, 07:40 PM
one night stand.......hehe

elite94
10-10-2006, 07:50 PM
hehe, anya's such a whore...:D

Unreal Havoc
10-10-2006, 07:56 PM
Can anyone tell me if Carmine is a male or female character? If female that could be a love interest too, maybe even a love triangle. Hell if it was a bloke then that would be even more crazy! :D

LT.Gordo
10-10-2006, 09:39 PM
lol i dont want to know what is going through your mind at the moment.

1stPerson=MotionSickness
10-10-2006, 09:45 PM
Is Marcus in love with Anya? Or does he and Anya has a history together? As we saw the latest video, right after the prison escape & Marcus got off the Raven chopper, Marcus raised his brow like he has known Anya before.

What do you think?
Dang I hope it's NOT a LOVE story hidden in this game-it's wayyyyyyyyyy too much blood for that.

Uday23
10-10-2006, 10:20 PM
Can anyone tell me if Carmine is a male or female character? If female that could be a love interest too, maybe even a love triangle. Hell if it was a bloke then that would be even more crazy! :D

male, he is the masked red shirt in the helicopter with marcus

Unreal Havoc
10-10-2006, 10:28 PM
male, he is the masked red shirt in the helicopter with marcusNice one for the info. :D

SkateXer99
10-10-2006, 10:35 PM
what if anya is marcus' mother.....
*stirs up bullcrap*

Unreal Havoc
10-10-2006, 10:37 PM
what if anya is marcus' mother.....
Stop right there Mr!!!!! :D

LT.Gordo
10-10-2006, 11:22 PM
ewwww kinky:eek: :eek: :eek: :D

RIGOR_MORTIS
10-10-2006, 11:39 PM
Well, he has been in prison... I bet Berzerkers were starting to look good.

Uday23
10-10-2006, 11:53 PM
Well, he has been in prison... I bet Berzerkers were starting to look good.

what do u mean were starting? grrrrrrrrrrrrrrrrr:D ;)

LT.Gordo
10-10-2006, 11:54 PM
AHHHHH lol i think the rating of this game is escallating!!!

Mike.B
10-11-2006, 03:20 AM
I ve heard that one of the missions in GOW is about rescuing Anya because the chopper got shot down, and she was then captured.. can any1 confirm this ??

LT.Gordo
10-11-2006, 03:35 AM
I ve heard that one of the missions in GOW is about rescuing Anya because the chopper got shot down, and she was then captured.. can any1 confirm this ??

i havent heard that before but it does sound like a pretty cool mission.:D

JohnWayne360
10-11-2006, 06:17 AM
I bet Marcus would like to check Anya's emergence wholes, in a very soldierly manner though.

Mike.B
10-11-2006, 06:22 AM
I bet Marcus would like to check Anya's emergence wholes, in a very soldierly manner though.

that was nasty...

L337 Lemming
10-11-2006, 04:21 PM
okay, this FILTH stops! you should all be ashamed of yourselves! now go and sit in the corner, read the bible until such thoughts are washed from your minds.....

Locust Bait
10-12-2006, 06:34 PM
AHH! The Bible!!! *Grabs flamethrower and burns the bible* Ah, much better. Besides, I didn't get the chance to say my perverted thing yet ;) :p

pWnyoUNOw
10-12-2006, 09:32 PM
you unholy bastards. ur mouths are ****ing dirty.
now go read the ****ng bible before got rips u in half and sends u to satan to be raped............................................. .......... sick freiks:D

Locust Bait
10-12-2006, 09:33 PM
Look whos talking :D

imusthaveGoW
10-12-2006, 09:42 PM
it would be funny ... because the game is about destroyed beauty.... if marcus falls in love with anya and then right before they kiss anyas head blows of with the sound of a locust shotgun

GearOfWar
10-12-2006, 09:52 PM
Marcus is such a player, it must suck for Dom being the wingman, and having to screw the fat chick.

imusthaveGoW
10-12-2006, 09:54 PM
how do u get pictures on your prof.

Locust Bait
10-12-2006, 09:54 PM
lol Marcus is a P.I.M.P

imusthaveGoW
10-12-2006, 09:56 PM
yea it must suck for the lady when hes on top that would be like doing a rihno

CAWeissen
10-12-2006, 10:02 PM
Marcus the []D [] []V[] []D

Aww yeah...

Locust Bait
10-12-2006, 11:07 PM
It would REALLY suck if she was a virgin. "Ride her like only a marine could" ROFL!!!

JohnWayne360
10-12-2006, 11:29 PM
I'm starting to think that we've been the ones locked in a jail cell for far too long, as opposed to Marcus.

Locust Bait
10-12-2006, 11:36 PM
lol, we should be in jail though. But u guys remember what Marcus looked like when he first saw Anya? He had "TOUCHDOWN!" written all over his face

L337 Lemming
10-17-2006, 04:34 PM
LOL, he knew he was in there.....now we should just leave this filth! walk away! nothing ever happened!

outlaw
10-18-2006, 04:01 PM
lmao like that emergance hole and marine one.......... you guys must be english like me.

Locust Bait
10-18-2006, 06:48 PM
[QUOTE=L337 Lemming;24647700]LOL, he knew he was in there.....QUOTE]
He knew he was gonna get in there eventually ;) LOL

extremegamer01
11-09-2006, 09:08 AM
what if anya is marcus' mother.....
*stirs up bullcrap*

now that would be ****ed up

-=¤willhaven¤=-
11-09-2006, 09:46 AM
:confused: