PDA

View Full Version : Health only at 100?!?!?!



legacy-ss1gohan13
08-20-2003, 06:01 PM
I'm not trying to be pissy or anything, but, WTF do i only get a 100 heath to start out with. Even if i change my character, i only get a 100 health. In UC i get 199 health when i start a game. Can someone plz tell me how to change it

jaybud4
08-20-2003, 08:36 PM
you have to pick up health vials or the Keg o' Health. UC has specific charactor starting healths.

Xabora
08-20-2003, 09:48 PM
OK, In UC, it has racial stats for each charatcer.
So, the Juggs have more health than the Nightmares.
In the world of PC gaming, ,pst things such as deathmatch
go on skill and such, not by choosing a certain charatcer.
Also, the Artificial Lifeforms were by all means way too
powerful in the xbox version anyways.
Esp: Widowmaker.

legacy-_ut=n00b_
08-21-2003, 04:04 AM
Originally posted by ss1gohan13
I'm not trying to be pissy or anything, but, WTF do i only get a 100 heath to start out with. Even if i change my character, i only get a 100 health. In UC i get 199 health when i start a game. Can someone plz tell me how to change it
:confused: uhh that is a really stupid question. Why are you comparing ut2003 with a substandard console game, not to mention that is different than ut2003?

Why is winxp's default theme green and blue? On my mac it is greyish :cry:


:haha:

legacy-Cannibal
08-22-2003, 05:28 AM
Consider (SP?) yourself lucky to get 100 health, with that 100 health you can get 7 flak-frags, 19 head-shots, 4 assaults, 8 telefrags and 5 shock-combo's. I remember the good ol days when you could get x2 that AND a bus ride home!

"WTF do i only get a 100 heath to start out with. Even if i change my character, i only get a 100 health." = Because unlike other games I'm not going to mention *cough!HL:TFC!cough* its not RASIST when giving out weapons/stats etc. UT2K3 is a game for all to come to gether and slaughter each other :)

legacy-Edepsiz
08-22-2003, 12:19 PM
Originally posted by ss1gohan13
I'm not trying to be pissy or anything, but, WTF do i only get a 100 heath to start out with. Even if i change my character, i only get a 100 health. In UC i get 199 health when i start a game. Can someone plz tell me how to change it

:haha: :haha: Would you like to have autoaim, too, for online games? ;)

There's a mutator that will give you species specific stats but only for offline play. You can search on google for species specific and UT2003 :up:

legacy-NeB
08-23-2003, 11:18 AM
Why are you comparing ut2003 with a substandard console game, not to mention that is different than ut2003?

you dont mean the console is substandard aswell?....because xbox is the best console.

legacy-_ut=n00b_
08-23-2003, 08:55 PM
im not even gonna get into console wars, i was simply saying ut2003 is better than uc

legacy-NeB
08-24-2003, 08:38 AM
http://burns.thefinaldimension.org/ups/dvx_rune/revenge2.gif

hehehe.... :D

legacy-achohol
08-25-2003, 01:22 PM
but console wars are fun..lets get into console wars...x box sucks, its maybe powerful, but what *console* games does it have, apart from halo, they are all PC ports or rubbish, it has no japanese support, so no resi, FF, etc..if you dont have a PC, by all means, get an x box, its a sub standard cheap replacement, but don't get it otherwise...in fact..get a mac instead of a PC, stop funding Bill Gates private empire, and give money to me, so I can buy mechas and stomp on washington

legacy-NeB
08-25-2003, 03:47 PM
i respect your views
but.....
well....i dunno

you http://216.40.249.192/s/contrib/ut2/Instagib.gif Me



or You http://smilies.networkessence.net/s/contrib/ut2/redcap.gif http://www.freeadpower.org/~mrsmiles/contrib/ut1/mgwhore.gif Me

legacy-_ut=n00b_
08-25-2003, 10:33 PM
dude, NeB, your little animations are really pissing me off...


















its ok though...;)

legacy-NeB
08-26-2003, 12:33 PM
lol...its nice to see im making friends.....lol... :D :haha: :bulb: